Friday, September 7

Am evadat.

Da, sunt reimprospatata. Chiar foarte.
Ma simt mai bine, si in acelasi timp, mai ciudat ca niciodata. Nu, nu am fugit nicaier, desi ma batea un gand fulgerator s-o fac. Poate saptamana viitoare imi voi face timp pentru o iesire in Vama.
Deocamdata, ma bucur de consecintele imbucuratoare ale evadarii mele. N-am fugit.
Dar am reusit ca timp de 3 zile sa ma deconectez de orice mijloc mass-media. Si sunt foarte fericita ca am facut-o. Nu mi-am mai aprins calculatorul (da, nici macar sa-mi verific mailbox-ul), mi-am inchis telefonul si am reusit sa termin de citit o carte buna pe care o incepusem de mult timp.
Refreshed.

Acum, ca sunt racorita de toate grijile pe care oricum nu le aveam... ma duc la ale mele sau probabil ma duc doar sa mai iau o gura de aer rece.

Voie buna.

No comments: