Friday, October 12

"Sold out" sau cum sa fii atragator in pasi simpli.

Uite, m-am gandit eu asa, sa vorbim un pic si despre Miesingeăr aka Yahoo Messenger. Si pentru ca mi se pare mult mult mult muuult prea complexa treaba, vom vorbi prin exemple.

Top discutii "la-care-m-am-prapadit-de-ras" din ultima vreme:

alt username: sal
yellow: ceau.
alt username: ce faci? *
yellow: beau un ceai. si te intreb pe tine acum de unde ai id-ul meu.
alt username: nu pot sati spun
yellow: da sigur. macar, cine esti?
alt username: da`mi o poza cu u
yellow: iti voi da de indata ce imi spui cine esti.
alt username: sunt o fata
alt username: de und esti?
yellow: cta
alt username: superr, si euu!
yellow: ma bucur pt tine.
alt username: ai pe cinva?
alt username: ???
BUZZ!!!
yellow: lol. du-te cu buzzurile tale
alt username: zi ma vrei sa ne intaln ? unde inveti?
alt username: si cati ani ai?
yellow: ma fata, faci greseli mari! ))) (cam aici am inceput sa ma prapadesc de ras, tipa credea ca sunt baiat si incerca sa-si stabileasca o intalnire cu mine)
alt username: aha deci inteleg deci ai pretena
yellow: nu-i asta neaparat, da iti zic eu, nu vrei sa te vezi cu mine.
alt username: de ce? esti uratt? dami o poza
yellow: nu sunt "urat" dar te asigur ca nu sunt nici ceea ce te astepti tu sa fiu.
alt username: da nu cont, vreau sa ma intl cu u, cine stie
yellow: pfffff )) n-o sa-ti placa de mine..
alt username: si daca da?
yellow: greu de crezut ))))). poate doar daca esti convertita pe "the other side"
alt username: hai te ruog dami o poza cu u
alt username: cami place de tine esti destept sti sa vb cu un om adica sa te exprimi si imi placi k imi plac oamenii astia (la aceasta fraza mi-au dat lacrimile - cele de ras)
yellow: interesant ))))
alt username: te roog
yellow: ok ok. iti dau o poza cu mine, numa fii atenta, s-ar putea sa nu fie ceea ce doresti sa vezi.

(dupa trimiterea, salvarea, si vizionarea pozei, urmeaza o pauza de vreo 4 minute, semn ca fetita fu socata)

alt username: auzi o singura intrebare
yellow: aud.
alt username: esti fata?????
alt username: ???
alt username: 
yellow: da ))))))))))))))
yellow: blog! ))))

Observati ca dintr-un anumit respect neinteles si inexplicabil, nu am publicat id-ul fetitei confuze. inlocuindu-l cu "alt username".
  

End momentam ca mi-e somn si mi s-a racit ceaiul.

1 comment:

Anonymous said...

LOOOL - trebuia sa te intalnesti cu ea =))