Tuesday, November 13

Pure Morning. or not.


Am primit o leapsa de la un Alex sa scriu un post despre cele 5 lucruri fara de care nu as putea incepe o zi ca lumea. Eu am sa fiu fetita ascultatoare si am sa ma conformez.



Deci, asadar si prin urmare, un prim lucru fara de care dimineata mea nu ar mai avea sens e telefonul mobil. Telefonul mobil, pe care, de altfel, il urasc. Da, imi urasc telefonul mobil. Asa mic, chinuit, zgariat, cu margelutele care atarna de el, asa mic cum e el, il urasc. Dar fara de el nu pot incepe o dimineata ca lumea, pentru ca ziua mea n-ar mai incepe dimineata, ci undeva pe la ora pranzului. Da, daca nu ar fi acea sonerie care, sa fiu sincera, e de-a dreptul enervanta, probabil n-as mai fi apucat nicio dimineata :)). Deci clar, telefonul mobil e un obiect indispensabil.

Un al doilea lucru este periuta de dinti (si pasta, evident). Pentru ca nu se poate fara, pur si simplu.

Nr. 3. Iaurt, niciodata simplu. Pentru ca mi se pare cel mai usor aliment de digerat dimineata, mai ales in graba.

On the fourth place, actiunea se muta in mediul extern. Mijlocul de transport. Pentru ca trebuie, nu pentru ca ar fi vreun moft si eu nu vreau sa-mi tocesc incaltamintea mergand pe jos. Oricum, pot spune chiar ca iubesc sa merg cu microbuzul, mai ales dimineata devreme. Fiindca atunci poti sa vezi expresii diferite ale acelorasi oameni, plictisiti si amortiti de somn, majoritatea. Oh da, iubesc asta :))

Numarul cinci. Ei bine, numarul 5. Da, shinshi! Chiar nu stiu. Sa fie oare... ? Ah nu, nu aia. Nu stiu care ar fi numarul 5. Asadar, ma opresc la 4.

No comments: