Saturday, December 13

White Christmas !


Niciodata in copilaria mea nu a lipsit mosul, nici chiar atunci cand inevitabilul s-a produs si am aflat cruntul adevar: altcineva, nu mama, mi-a marturisit cu un zambet satiric pe fata ca, de fapt, cel pe care il asteptam cu sufletul la gura in fiecare iarna nu era un mos dolofan, cu barba alba si lunga, venit de la Polul Nord pe o sanie trasa de reni.

Am simtit, atunci, ca desi nu exista, Mosul, totusi, exista. Exista, in inimile fiecaruia, cand, in Ajunul Craciunului, ne deschidem cadourile in timp ce in casa miroase a prajituri cu scortisoara si vanilie. Exista pentru noi doar daca noi vrem ca el sa existe. Mosule, sa stii ca, eu tot cred in tine si tot nu scapi de listele mele luuuungi de dorinte [muhaha] O sa scriu aici doar 3 dintre ele, ca, nu se stie, poate ai si matale' blog.

Asadar, Mosule.. iata:


1. O cutie mare mare de ciocolata pentru mine. Si numai pentru mine. Ca si-asa ziceti toti ca sunt prea slaba, na!

2. 2 bilete de avion + cazare la cel mai luxos hotel din inima Parisului Ceee?! am dreptul sa visez...

3. Si bineinteles, pace in lume, sanatate, fericire si tot alaiul de cuvantari inevitabile.

Ah, am vazut un inel absolut superb la Van Cleef & Arpels, cu un safir discret inconjurat de diamante delicate. Vai absolut magnifique! ;;)

No comments: