Thursday, October 16

Revenire in forta

Vai d mine, n-am mai scris din ianuarie?! suntem in octombrie..
N-am uitat de blog, sa stiti, chiar nu, chiar n-am uitat. Doar caaa... mi-a lispit chefu. De fapt nu, mint. Uneori chiar aveam chef dar.. simteam ca nu am ce sa va impartasesc. Nu, iar mint. Simteam ca nu e cazu sa va impartasesc ceva. Chiar nu am simtit nevoia in astea 10 luni sa imi descriu sentimentele. M-am gandit ca nu e necesar. Poate ca am avut dreptate, fiindca in astea 10 luni m-am schimbat, nu mai snt "eu" din ianuarie, sunt "eu" cea d acum, din octombrie.
Eh oricum am deosebita placere [nu ma intelegeti gresit...] sa anunt ca nici de acu inainte nu voi mai posta cin'stie ce des... Mi-a cam pierit entuziasmul.


Totusi, mai puteti da d mine prin alte locuri, dintre care amintesc doar unul: http://lospopandicos.blogspot.com

No comments: